Американския спортен автомобил SRT Viper, по-рано познат ни под името на Dodge Viper,
За да стане по-бърз от Corvette ZR1 на пистата Laguna Seca, но все още е подходящ за движение по обществените пътища, спортния автомобил SRT Viper TA получава по-твърдо окачване с амортисьори Bilstein Damptronic и има два режима на работа, карбоксилна разширяване ACL, подобрени спирачки Brembo с подобрена система за охлаждане, големи джанти Sidewinder II и високо скоростни гуми Pirelli P Zero Corsa. Купето е боядисано в ярко оранжева боя «Crusher Orange" и има допълнителни елементи в бодикита изработени от въглеродни влакна. Предния спойлер и задния спойлер увеличават ефекта на притискащата сила върху двете оси и заедно с ултра-ниския център на тежестта и идеалното разпределение на теглото на осите (50/50) позволява на суперавтомобила да се чувства по-комфортно при по-високи скорости. В интериора автомобила е оборудван със спортни седалки Sabelt 3 с 6-точкови колани състезателни седалки и интериор в оранжева тапицерия в цвета на купето.
SRT Viper TA все още има V-образен десет-цилиндров двигател, с 640 к.с. и максимален въртящ момент от 814 нютон метра. Собственото тегло от 1517 кг, е по-малко с 2 кг от масата на стандартния SRT Viper и 11 кг по-лека версия от Viper GTS. Задно задвижваното купе ускорява до 96 км/ч за 3.3 секунди, а дистанцията от 402 метра автоматично преминава за 11,3 секунди. Обиколката на пистата Laguna Seca се осъществи за 1 минута и 33.62 секунди, с 0,08 секунди по-бързо от Corvette ZR1 и повече от 2 секунди по-бързо от SRT Viper GTS.
Няма коментари:
Публикуване на коментар