събота, 11 февруари 2012 г.

BMW 1-Series тунинг от Hartge

Известна със страстна любов към автомобили от марка BMW, тунер компанията Hartge подготвя нов набор от доработки за ревизираното втори поколение на хечбека 1-Series.
Тунинг пакета леко ще се подобри дизайна на колата и ще подобри работата на двигателя, засега само за 2,0-литровия четирицилиндров дизелов агрегат. Всички елементи са вече на разположение и можете да ги поръчате поотделно и като цял пакет. Разходите за програмата за доработка не са обявени.


Повишаване на ефективността на агрегата се постига чрез инсталиране на нов електронен блок за управление. Първоначалната модификация на дизеловия BMW 116 d двигател произвежда 116 к.с.. при 4000 об / мин и 260 Нм при 1750-2500 об. / мин, като след доработката мощноста се увеличава до 142 к.с. при 3900 об / мин и 310 Нм при 1900 об. / мин. По-мощната версия на BMW 118d, развива 143 к.с.. при 4000 об / мин и 320 Нм при 1750-2500 об. / мин, сега вече се гордее с 174 к.с. при 3950 об / мин и 380 Нм при 1900 об. / мин. Най-мощния BMW 120d, преди осигуряваше 184 к.с.. а. при 4000 об / мин и 380 Нм при 1750-2750 об. / мин, сега след намеса от страна на немския тунер трябва да произвежда 218 к.с..а. при 4000 об / мин и 450 Нм при 1800 об. / мин. Динамиката на доработения хечбек не се уточнява, но ние вярваме, че ускорение до 100 км/ч най-мощната версия може да постигне за по-малко от 7 секунди и да достигне максимална скорост от над 230 км/ч.


В допълнение тунерите предлагат намаление на височината с 30 мм и нови 19 инчови колела, в тъмни или светли версии. За да подобри сцеплението, автомобила е обут, в широкопрофилни гуми Continental или Pirelli, с размери 225/35 и за двете оси.


На тялото е достъпно само логото на марката и етикети със символи на Hartge тунинг студио. В интериора сепрелдагат алуминиеви педали и нова подложка за крака и емблеми Hartge. Възможно е с течение на времето списъка на тунер аксесоарите за хечбек да бъде разишерн за следващото поколение на BMW 1-Series.

Няма коментари:

Публикуване на коментар