четвъртък, 19 май 2011 г.

F1 - Алонсо удължи договора си с Ferrari до 2016 г


Фернандо Алонсо ще остане във Ferrari най-малко до 2016 г., тъй като удължи договора си с италианския тим. Двойния шампион призна, че би искал да завърши кариерата си във Ferrari още при подписването на първия си договор, който е в сила до 2012 година. Испанецът завърши на второ място през миналия сезон, в който също така дебютира за Ferrari.
"За нас е голямо удоволствие да подновим договора на най-добрия пилот, който все още е печеливш, дори и при трудни обстоятелства", заяви Лука ди Монтедземоло, президент на Ferrari. "Фернандо има всички необходими качества, технически и човешки, за да играе ключова роля в историята на Ferrari и ние се надяваме да постигне нови победи много бързо."
Алонсо е след това се добавя: "Аз съм много щастлив да се постигна споразумение с Ferrari. Започнах да се чувствам добре с екипа и мога да кажа, че за мен те са второто ми семейство. Имам пълно доверие и вяра в хората, които работят в Маранело. За мен изглежда естествено да подпиша договор за дълго време с един екип, в който аз се надявам да завърша кариерата си на пилот един ден. "

Няма коментари:

Публикуване на коментар