четвъртък, 14 април 2011 г.

България избра градския автомобил


Българските шофьори се насочиха към по-малките автомобили, така с леко закъснение последваха европейската тенденция за намаляване на размерите.
За периода януари - март 28.7% от всички продажби, или 1331 броя, се падат на градските автомобили от В-сегмента. Година по-рано те са държали 24 % от пазара, което се е равнявало на 948 коли. Според специалистите това се дължи на факта, че те предлагат почти същото място от моделите в масовия среден клас (С-сегмент), по-евтини са и имат по-нисък разход на гориво.

Освен това сред тях вече има модели, които ползват данъчен кредит благодарение на европейската спецификация N1. Общо взето най-голямо влияние при избора на нов автомобил има неговата цена и ниския разход на гориво.

Няма коментари:

Публикуване на коментар