За осма поредна година, Volkswagen е основен спонсор и съдия за признаване на нови творчески таланти "Interior Motives Design Award'',
В една от четирите категории участниците ще могат да избират да работят под мотото "Pump up the volume". Студентите трябва да ре-интерпретират идеята за "обем" и да работят върху нови идеи за споделяне и конструкции вътре в превозното средство.
" Volkswagen е спонсор на тази награда от 2003 г. насам. Мисля, че това е много важно за насърчаване на младите таланти, както и анализ на идеите и да се интегрират тези идеи в настоящите и бъдещите проекти на компанията. Ние сме все още в издирването на таланти", обясни Wolfgang Müller-Pietralla, директор на изследователските тенденции и бъдещи проекти във Volkswagen и участник в дискусията за тази награда.
Конкурсът е отворен за всички студенти от целия свят, които са в последната учебна година получават диплома или са включени във факултета по дизайн в Университета за приложни науки. На 10.01.2010. в Париж, победителят ще получи трофея и награда от 5000 евро. Наградите ще бъдат връчени в десет категории, които между другото включват награди като най-добрите иновации и оптимално използване на технологиите.
Няма коментари:
Публикуване на коментар