Международно развитие на стратегията на Peugeot, която включва ориентация към страни извън Европа е довела до общо
1,091 милиона продадени превозни средства, през първата половина на 2011 година, от които 44% се продават извън европейските граници.Най-значително увеличение в обема на продажбите през този период е регистриран в Русия и Украйна (58%), следвани от Латинска Америка с 19% и Азия с 18%.
Въпреки, че Peugeot е постигнала значителен напредък извън Европа, добрите резултати се поддържат в Европа, където Peugeot се намира на 4-то място.
Добрите резултати идват с новите модели като 508, който беше успешно представен и вече е получил 45 000 поръчки, след това модела 408, който е продаден в Китай в повече от 70 000 броя и използва електронната технология 308 HDi.
Отлични резултати са постигнати и че RCZ модела, който през първите 6 месеца е реализиран в над 11 000 копия, iOn е продаден в 2000 екземпляра, а 3008 отбелязва ръст на продажбите от 13%.
Една от следващите стъпки е световната премиера на 508 RXH, която ще се състои на изложението във Франкфурт през септември 2011 г., и ще влезе в производство през пролетта на 2012 година.
Оборудван е с 2.0 HDi FAP двигател разположен в предната част и електрически мотор разоположен в задната част, общо мощноста е 200 к.с., а задвижването се предава на всичките четири колела. Този дизелов електрически хибрид има емисии на CO2 от само 109 грама на километър.
Няма коментари:
Публикуване на коментар